loader image

Nasza Firma powstała 1 listopada 2003 roku i funkcjonuje do dziś w formie jednoosobowej działalności gospodarczej prowadzonej przez os. fizyczną. Zajmujemy się profesjonalnie obsługą finansowo – księgową małych i średnich firm.
Do 10.09.2008 roku firma istniała pod nazwą:
Doradztwo Finansowe Usługi Rachunkowo – Konsultingowe. Następnie nazwę firmy zmieniliśmy na: Kancelaria Prawa Podatkowego Konsulting Szkolenia Audyt MMCH.

Od momentu rozpoczęcia działalności, skupiamy się na zapewnieniu wysokiej jakości naszych usług. Z wieloma klientami utrzymujemy długoterminową relację, co stanowi dla nas powód do dumy i wdzięczności. Odpowiadamy za standardy, które prezentujemy poprzez nasze działania. Wykorzystujemy najnowsze i najbardziej zaawansowane rozwiązania programowe dostępne na rynku, obejmujące obszary finansowe, księgowe, kadrowe oraz płacowe. Nasza siła leży w profesjonalnym i starannie dobranym zespole pracowników, którzy posiadają wysokie kwalifikacje w obszarze rachunkowości, finansów i prawa podatkowego. Stale rozwijamy ich potencjał, umożliwiając stały dostęp do najnowszych publikacji oraz wyspecjalizowanych serwisów informacyjnych.

Obsługa klienta opiera się na:
– zastosowaniu się do aktualnego stanu prawnego;
– zrozumieniu i dostosowaniu się do specyfiki działalności, branży podmiotu;
– maksymalnym uwzględnieniu potrzeb klienta;
– organizacji pracy umożliwiającej elastyczność w kontaktach;
– stosownie do potrzeb i wymagań sytuacji;
– także z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych.

Nasz zespół:

Maksymilian Chałczyński

właściciel, ukończył studia wyższe na Uniwersytecie Warszawskim, na kierunku zarządzanie i marketing ze specjalizacją rachunkowość i finanse. Ukończył także studia doktoranckie w zakresie nauk ekonomicznych na SGH Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie, w zawodzie jest już od 21 lat, posiada certyfikat księgowy nr 4845/2004, Kancelarię Prawa Podatkowego utworzył w 2003 roku.

Ewa Krześniak - Chałczyńska

pełnomocnik,
ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku: Rachunkowość

Katarzyna Krześniak

zatrudniona na stanowisku głównej księgowej Kancelarii, ukończyła studia wyższe magisterskie, na kierunku ekonomia, oraz kurs na samodzielnego księgowego,  zatrudniona w Kancelarii od 2015 roku.

Justyna Kosmala

zatrudniona na stanowisku księgowej, ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku finanse oraz rachunkowość, oraz kurs na samodzielnego księgowego pracuje w zawodzie od  2007 roku, w Kancelarii od 2017 roku.

Daria Rębiś

zatrudniona na stanowisku księgowej, współpracuje z Kancelarią od lipca 2021 r.. Ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku: Rachunkowość i Finanse

Małgorzata Przychodzień

zatrudniona na stanowisku księgowej, ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku rachunkowość i finanse, oraz kurs na samodzielnego księgowego, pracuje w zawodzie od 2013 roku, w Kancelarii od 2018 roku

Paulina Dziewit

Zatrudniona na stanowisku księgowej, Współpracuje z Kancelarią od marca 2020 roku Ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku: Rachunkowość i Finanse

Katarzyna Koczyk

zatrudniona na stanowisku księgowej, ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku Rachunkowość i finanse, pracuje w zawodzie od 2012 roku, w Kancelarii od 2012 r. Ukończyła kurs na
samodzielną księgową.

Karolina Borowska

zatrudniona na stanowisku asystent ds księgowości, w trakcie studiów licencjackich na kierunku Rachunkowość i finanse, w Kancelarii od 2023 r.

Paulina Warmiak

zatrudniona na stanowisku asystent ds księgowości, w trakcie studiów licencjackich na kierunku Rachunkowość i finanse, w Kancelarii od 2022 r.

Artur Kacprzak

specjalista, współpracuje z Kancelarią w zakresie szkoleń BHP, ukończył wyższe studia magisterskie na kierunku ekonomia oraz szereg studiów podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i higieny pracy, Zarządzania procesami pracy, Ochrony danych osobowych i informacji niejawnych – tematyką danych osobowych i niejawnych zajmuje się od 20 lat, zaś BHP od 23 lat.

Gwarantujemy rzetelne i profesjonalne dostosowanie usług do potrzeb interesantów, staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów szanując ich czas. Nasze atuty to: zaangażowanie w sprawy klientów, solidność, elastyczność oraz dostosowanie naszych usług do indywidualnych potrzeb i oczekiwań klientów.

Posiadamy ubezpieczenie OC podmiotów uprawnionych do wykonywania działalności usługowej w zakresie prowadzenia ksiąg rachunkowych – suma gwarancyjna 10 000 euro

Kancelaria Prawa Podatkowego
Konsulting Szkolenia Audyt
MMCH
Maksymilian Marek Chałczyński

EMAIL

Telefon

Adres

ul. Henryka Sienkiewicza 8
26-900 Kozienice

godziny otwarcia

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach
7.30 - 15.30

Możliwość dojazdu do Klienta

Nie możesz przyjechać do nas?
My przyjedziemy do Ciebie

Szybki kontakt

Administratorem danych osobowych jest Kancelaria Prawa Podatkowego MMCH Maksymilian Chałczyński z siedzibą w 26-900 Kozienice, ul. Sienkiewicza 8. Dane osobowe podane w formularzu będą przetwarzane tylko w celu odpowiedzi na zadane pytanie. Podanie danych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne w celu kontaktu. Dane osobowe nie będą przechowywane. Odbiorcami danych będą podmioty współpracujące w Administratorem Danych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji wydarzenia. Osobie przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawienia. Osobie przysługuje prawo wniesienia skargi do PUODO, gdy uzna, że przetwarzanie jej danych osobowych, narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą przekazywane do państwa trzeciego.